02 kwietnia 2017

powitanie

Cześć!

"Pseudonim jest jak tatuaż – robi się to z początku bez namysłu, a potem nosi przez całe życie."
~ Pitigrilli

 
Dlaczego akurat nasze pseudonimy są takie, a nie inne? Cóż, pytanie wydaje się banalnie proste, ale przy jego tworzeniu można się dwoić, troić, a pomysł przychodzi nie wiadomo skąd i kiedy. U mnie były tylko dwie zmiany, byłam Panienką Nowaq xD (zauważyłam, że to nie był najlepszy pomysł) teraz jestem Karo_Nowaq, ale sądzę, że może w tym roku znowu pojawię się pod inną nazwą. Druga współtwórczyni tego bloga, znalazła swój pseudonim przypadkowo w słowniku, retreat znaczy "odizolowanie się, wycofanie się", ale wcześniej była Nicolette Same, Nicolette, Lette, więc widzicie miłość do pseudonimów nie jest wieczna! (ret. nie mogła się powstrzymać ♥ - moja nazwa jest miłością i pozostanie nią aż po grób).

                                                                            

     Poufne informacje o nas!
 

Różnimy się imionami i miesiącami urodzenia, oczywiście identyczne nie jesteśmy, ale więcej nas łączy niż dzieli. Uwielbiamy czytać, pisać, oglądać filmy i seriale oraz słuchać muzyki. Jesteśmy nastolatkami, które możecie przypadkowo minąć na ulicy podczas zakupów. Obecnie zachwycamy się bohaterami z serii "Chyłka i Zordon" Remigiusza Mroza, można wspomnieć, że połykamy literkę za literką i pragniemy coraz więcej faktów z ich życia (#teamZordon). Jesteśmy zauroczone chłopakami z '97 rocznika, moje serce przyśpiesza na widok Fornala, natomiast serce Aleksandry zaczyna wariować, kiedy na boisku pojawia się Kochanowski (muszę zauważyć, że jednak pierwszą miłością jest WW). Słuchamy polskich, starych piosenek, ale właśnie na tym się wychowałyśmy. Jesteśmy fankami Lecha Poznań i nic tego nie zmieni. Lubimy ranić naszych bohaterów i wymyślamy wspaniałe dialogi (skromność przede wszystkim) Nasze dialogi to sztos - prawie jak ostatnia część Chyłki! Mamy żółte serca, w których płynie czarna krew (kto jest mistrzem?)

Wypada, żebym i ja coś od siebie dodała, choć Karo rzeczywiście wyszło to przywitanie genialnie (chapeau bas). Z Karoliną uzupełniamy się niemal idealnie - ona jest tak kreatywna i odpowiada za bohaterów, a ja bawię się wyglądem bloga i dbam o emocjonalną kwestię. Mam nadzieję, że ze mną wytrzymasz ♥ Wszystkie moje dopiski macie kursywą, a moje posłowie pisze trzeci raz ;-;

Kiedy start?


Oficjalna premiera będzie 1 maja. Będzie wolne od szkoły, więc można zaszaleć. Za 29 dni będziecie mogli przeczytać pierwszą historię. Nic nie będziemy zdradzać na temat tego opowiadania, wszystko zostaje w tajemnicy, więc z Tolą i Mateuszem kontakt mamy tylko my xD

Do zobaczenia wkrótce!


Kochanowska i dziewczyna Tomusia  
(jak słodko - dopiero to zobaczyłam ♥)




4 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham to co piszecie i się melduje się tutaj! <3
    Kto jest mistrzem? TYLKO SKRA!Nawet nie kliknęłam w link. a już sobie zaczęłam śpiewać pod nosem. :D <3 <3 <3 Trzymamy kciuki za 9 gwiazdkę. <3 <3 <3
    Nie wierzę, że w tym roku minęło 9 lat jak ich wspieram. Za rok 10 trzeba robić impreze! xd
    WW <3 Nie wiem czemu, ale jak widzę ten zapis przypomina mi się ten batonik.... Swoją drogą mieć własne batoniki fajna rzecz. :D
    Fornal I Kuba to nasza przyszłość ze zdumieniem patrzę na to co wyprawiają! Szkoda, że Olsztyn nie załapał się do 4 :( Dobra bo się rozpisałam nie na temat.
    Spodziewajcie się mnie tutaj 2 maja! Zapisze w kalendarzu!
    Pozdrawiam !!!
    Paulka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, jeszcze nigdy z taką niecierpliwością nie czekałam na poniedziałek :D Naprawdę fajnie się o Was czyta i proszę o więcej :-)
    Lil.

    OdpowiedzUsuń